Re: Als gurus de debian

> Com que he sentit que UDEV i HOTPLUG s'han unificat, la pregunta és: algú
> sap si ara ha canviat la manera d'accedir als dispositius USB (càmera
> concretament)? Potser ara es fa per sysfs o vés a saber, i cal anar a
> canviar els permisos a una altra banda. Jo no ho sé veure ni he trobat
> info al respecte.
>
> Gràcies per endavant.

Em contesto (parcialment) a mi mateix: No hi ha res com haver fet una
pregunta a les llistes per trobar allò que cerques.

Resulta que en endollar la càmera al connector USB, "apareix" a dos llocs:
/proc/bus/usb/ d'una banda, com sempre, i de l'altra a /dev/bus/usb/...
Aquest darrer lloc és nou (o jo no m'hi havia fixat abans). Clar, quan
UDEV crea aquesta entrada crida a /etc/hotplug/libgphoto2 perquè posi els
permisos i el propietari correctes, però hotplug ho fa a /proc/bus/usb...
però NO a /dev/bus/usb

I pel que es veu, per accedir a la càmera els programes més usuals
(konqueror, gphoto2, gtkam...) ho fan ja via /dev i no via /proc.

Aleshores, jo dedueixo que aquest comportament deu ser un bug, no?

Orestes.