Re: Fora de lloc: Algú sap qui s'encarrega de les traduccions al català del GMail?

Va...no ens barallem entre germans...

Demano disculpes per no haver redactat un missatge menys propens a polèmiques...però era un d'aquells temes fútils que em preocupen per experiències personals passades i m'he desfogat.

Si ningú en sap la resposta us demanaria que deixéssiu de barallar-vos estèrilment. Podeu començar plantejant-vos si són més els punts que ens uneixen que els que ens separen a uns i altres. Si la balança se us decanta cap al menys em temo que aneu molt errats.

Salutacions i gràcies.

El 13/12/05, Joan Sanz <joansanzrab@gmail.com> va escriure:
> Del català de kde xD
> uf fa cosa  en algunes traduccions l'us indiscriminat de paraules
> "valencianes".

Un altre que no s'ha assabentat que si caiem nosaltres, els valencians (llegeix-te aquest lllibre, que falta et fa; te'l pots descarregar de l'amule) "vosaltres" els "catalans" (les cometes importen) aneu darrere sense remei. I no és conya.

Per cert, no sé quina serà la teua capacitat d'aguantar traduccions infumables a l'anglès, de les quals està ben farcit el món de linux, debian, etc., com no podia ser altrament, atesa la nacionalitat de molts dels programadors i el nivell literari d'aquests, inclosos els nadius. Però sembla que podries fer-nos un informe, ja que estàs. O és que potser creus que d'aquestes no n'hi ha cap que "fan cosa"?

El 12/12/05, orestes@tsc.upc.edu < orestes@tsc.upc.edu> va escriure:
Com a trolls no estan malament aquests dos darrers missatges... una mica
barroers, però tenen els ingredients adients i fan la seva funció. Què
passa, que no ha fet profit el pont?

Orestes.