Re: instalacio emule-amule o altre

El lun, 12-12-2005 a las 12:55 +0100, roger@gracianet.org escribió:
> Hola,
>
> Algú sap alguna manera "ràpida", de poder instalar algun programa semblant
> al emule (amule, imule, ...) per poder-los instalar em demanen moltes
> llibreries i no acabo mai.

Si vols l'aMule, et tocarà compilarte la versió cvs si vols aprofitar
totes les seves caracteristiques, com el [kad]emlia l'interface web o
l'aMule com a dimoni

has de fer un ./configure --help per veure totes les opcions.

Com a dependències crec que necesites les wxWidgets (i gtk es clar)

una forma rápida pot ser:

./autogen.sh ; ./configure --prefix=/usr --enable-optimize
--enable-amulecmd --enable-webserver --enable-amule-daemon --enable-cas
--enable-wxcas --enable-alc --enable-alcc  --enable-kad-compile; make ;
sudo make install

bye