Re: tomcat5

He repasat el tema. Ja he publicat l'article que comentava abans al
meu blog www.sargue.net.

El port 8009 es el port del AJP13, el connector per a servir peticions
dinàmics a través d'un servidor web com Apache per exemple. En
l'article explico com fer la connexió.

Per defecto el Tomcat escolta al port 8080 peticions HTTP (per fer les
proves). Despres el pots tancar si només fas servir la connexió via
Apache.

Salut!