Re: configuraci idioma en un chroot

En/na rpb ha escrit:

> A fora si, però a dintre... hummm... pues va a ser que no (cagada). S'ha
> solucionat aquesta part instalant-los.
Ja queda menys...

La resta, segueix sortint en
> anglès (Synaptic, sortida de ls...) no obstant, algunes coses són en
> català dins el chroot, com apt-get:
>
> /# apt-get update
> 50,3kB descarregats en 2s (24,9kB/s)
> S'està llegint la llista de paquets... Fet
Es MOLT estrany que alguns programes es vegin en català i alguns no.
Torna a comprova que els locales estiguin instal·lats i CONFIGURATS als
dos entorns. Has fet un dpkg-reconfigure locales?
Quin és el contingut del fitxer /etc/locale.gen en ambdós entorns?

En tot cas, hi ha alguns programes que no tenen traducció al català,
l'aptitude no la tenia fins fa poc, però crec que la majoria dels comuns
sí que la tenen.

Una darrera prova, estableix el valor de LANGUAGE a l'/etc/environment a
"ca_ES:ca:ES_es:en_GB:en" que és com la tenc jo:

~# cat /etc/environment
LANGUAGE="ca_ES:ca:es_ES:es:en_GB:en"
LANG=ca_ES.UTF-8

> [...]
> LC_NUMERIC="ca_ES.UTF-8"
> LC_TIME="ca_ES.UTF-8"
> LC_COLLATE="ca_ES.UTF-8"
> LC_MONETARY="ca_ES.UTF-8"
> LC_MESSAGES="ca_ES.UTF-8"
> LC_PAPER="ca_ES.UTF-8"
> LC_NAME="ca_ES.UTF-8"
> LC_ADDRESS="ca_ES.UTF-8"
> LC_TELEPHONE="ca_ES.UTF-8"
> LC_MEASUREMENT="ca_ES.UTF-8"
> LC_IDENTIFICATION="ca_ES.UTF-8"
> LC_ALL=
>
> Tant en un lloc com l'altre, no sembla definida la variable d'entorn
> LC_ALL, però fora del chroot no sembla que això afecti
LC_ALL crec que té preferència sobre totes les altres, i no està mai
definida, o jo no l'hi he vist mai.

Pau Tallada.