Re: testing vs stable...

Jo treballava amb la estable (uns mesos) i després amb la testing
(potser fa dos anys i mig o tres). Fa mig any ni la unestable em a
detectar la meva tarja de xarxa al nou portatil dell: amb la ubuntu tot
va ser una seda.

Ara m'he posat 1 nou dics dur al ord. fixe i la testing m'ha aborrit
tant amb preguntes (entre elles sobre la tarja gràfica) i m'ha donats
problemes estranys amb el webmin i, sobretot, amb el debconf que no
s'acavava de finalitzar, que, muy a pesar mio, vaig probar ab ubuntu i
tot va tornar a ser una seda,,,

Així que em sembla que renuncio a debian i passo a ubuntu... i em sap
greu, però és que no hi ha color...

pd.: no és un troll :-)

El dv 09 de 12 del 2005 a les 04:43 +0100, en/na rpb va escriure: