Temes pendents ...

Bones !!!

Fa un cert temps havia plantejat la qüestió de si resultaria interessant
una versió "live" d'una Debian, sense afegitons.

Em sembla que tres persones varen opinar amb el resultat de dos a favor i
una en contra, resumint que la idea va tirar endavant encara que sense
massa prioritat ( allò del renice ... )

Fa un parell de dies i per curiositat vaig preparar una versió per a
andròmines usb de mig giga d'una instal·lació per xarxa d'una testing i
amb la opció desktop al tasksel, addicionalment també hi vaig afegir el
kommander ( perque l'empra l'instal·lador ) i els paquets
grub-splashimages i rcconf plus el kernel 2.6.14-xar34 ( un nucli debian
amb el pegat de squashfs i la mateixa configuració de l'original ), això
si conservant el nucli instal·lat per defecte.

usuaris:

usuari amb clau usuari ( sudo activat )

root amb clau xarnoppix

La gràcia és que la instal·lació tarda uns 4' 10'' en una màquina sense
pretensions, de fet al pc on treballo amb dos discs i 14 particions hi ha
vegades que em resulta més "ràpid" fer-ne una a alguna de les particions
de proves que agafar el vi i editar el menu.lst.

... i a la fi la qüestió ...

Sí algú vol provar-ho? ... puc penjar-ho en algun lloc decent.

Vinga ...