Re: configuraci idioma en un chroot

> Un parell de preguntes tontes:
> Tens els paquets d'idiomes correctament instal·lats?
> (ex: openoffice-i18n-ca)
> Quin valor duen les variables d'entorn (LANG)?
> Succeeix amb tots els programes? (ls, nano, aptitude...)
>
> Jo vaig instal·lar fa unes setmanes un entorn així com el teu i no vaig
> detectar cap problema. Ja em diràs coses, potser revisaré com ho vaig fer.

Bé, de preguntes tontes diuen que no n'hi ha...
A veure, openoffice no utilitza el chroot, amb ubuntu et ve instalada la
versió 2, però suposo que utilitzant el sistema de altres distribucions
de les llibreries de compatibilitat amb 32 bits en lloc del sistema
"debian" del chroot. Personalment ho trobo una solució poc neta, però
així venia. M'he instalat el chroot per tenir un firefox amb flash, i
per si tinc algun problema de códecs amb reproductors de vídeo (que de
moment no tinc, suposo que el mplayer que ve en la distribució també
utilitza el sistema "brut" de l'openoffice). L'openoffice surt en català
i mplayer en anglès, fora del chroot. Quasi tot fora del chroot és en
català.
nano surt en anglès fora del chroot, no el tinc al chroot.
Synaptic en català fora, i amb anglès dintre.
Sortida de ls fora:
# ls prova
ls: prova: El fitxer o directori no existeix
Dintre:
/# ls prova
ls: prova: No such file or directory

/etc/environment fora:
LANGUAGE="ca_ES:ca:en_GB:en"
LANG=ca_ES.UTF-8

Dintre:
LANGUAGE="ca_ES:ca"
LANG=ca_ES.UTF-8

Aptitude en anglès tant fora com dintre del chroot
Firefox en català fora i en anglès dintre

Tot el que sé mirar ja ho he mirat i em sembla correcte, però no hi ha
manera de tenir les aplicacions del chroot en català. Quan ho vaig fer a
la debian no vaig tenir cap problema amb això, que jo recordi.

Ricard