Re: testing vs stable...

Hola:

A Dimecres 07 Desembre 2005 12:37, calbasi va escriure:
> 1) La stable es tornarà a quedar tant obsoleta com es va quedar la
> woody? Em semblava que els de debian s'havien posat les piles i havien

Crec que la qüestió no és si quedarà o no obsoleta (això és molt relatiu),
sinó si és útil o no. I crec que la debian estable actual és la primera útil
per la feina. Per a mi, ja te tot el que és necessari per treballar i no li
falta res. Que el openoffice 2 és millor que el 1.1.3 que porta sarge? Es
clar, però la versió 1.1.3 permet fer la feina sense problemes.

Linux-Debian difícilment entrarà a les empresses si la distribució canvia cada
pocs mesos. A la feina on estic (més de 100 pc instalats) s'instala win 2000
en tots els pc nous perquè passar tots a XP és molt costos en hores. Els
departaments d'informàtica no poden estar canviant la versió del SO del
múltiples PC ni al ritme lent de MS. Menys si el canvi és cada pocs mesos.

Sarge pot estar obsoleta, però és útil, estable i no tens els ensurts de que
ara no pots instalar "això o allò". En la meva opinió, la gran majoria
d'usuaris no necessiten res més.

Salutacions (sobre tot als que no estan de giga-pont!!). Pep.