Re: Problemes amb xine

A Dijous 08 Desembre 2005 23:35, Orestes Mas va escriure:
> Has actualitzat recentment?

Doncs sí: cada quinze dies acostumo a actualitzar el sistema i sí, després de
la darrera actualització, varen començar els problemes...

Ara mateix estaba mirant d'actualitzar, però paso de moment, doncs veig que
per problemes de llibreria kdelib4c2a l'aptitude em vol desintal·lar el
tellico, i per això no hi passo...:-)

Per cert: fa quatre dies que tots els missatges de la llista -inclosos els que
jo envio- els rebo per duplicat: ¿es problema meu ( de fet de timofónica) o
es problema general?

Gràcies pel comentari. Esperarem un dies...

--
Salutacions,

Josep
Usuari de Linux nº 386779