Re: Problemes amb xine

Has actualitzat recentment?

A mi m'anava bé el xine i després de fer un apt-get upgrade (també tinc
Sid) de cop i volta em va començar a donar problemes amb els DVD
encriptats, i això que tinc la libdvdcss2 ben instal·lada, i el mplayer
va perfectament.

Suposo que serà algun problema temporal. Ara acabo de tornar a
actualitzar a veure si amb això s'arregla.

Orestes.

En/na Josep ha escrit: