Problemes amb xine

Hola:

Tinc el Debian Sid.

I acostumo a fer servir xine o kaffeine per veure pelicules en dvd.
Tot d'una, em trobo que tant l'un com l'altre (lògic, doncs kaffeine fa servir
el motor de xine) em donen error de "dispositiu de so ocupat" tot just quan
comença la pelicula. I de fer servir, per exemple VLC media player, que no em
dona cap problema, tot i que m'agrada més l'interficie d'usuari del kaffeine.

El sistema de so es ALSA i fins i tot eliminant el dimoni de arts el problema
subsisteix.

No acabo d'entendre si tinc mal configurat el motor de xine.

Només em passa amb els dvd's, però no tinc cap problema amb videos *.mpg que
tinc gravats al disc dur.

No crec que sigui problemes d'accès al dvd, doncs tinc instal·lat el libdvdcss
1.2.9-1

¿Algú tè cap idea que em pugui ajudar?
Gràcies.

--