Re: Grub Loading.... Error 17

Per què no intentes netejar el mbr? en dos minuts tindràs el windows en
funcionament! Tens algun disc d'arrencada del w98? Arrenca l'ordinador amb
aquest disc, i quan tinguis el prompt fes
# fdisk /mbr

i ja està. Rebota l'ordinador i ja tornaràs a arrencar amb el Windows!
Prova-ho!
Ah! I segueix provant amb el linux!

A Dimecres 07 Desembre 2005 21:23, Joan Martínez www.elm-media-tech.net va
escriure: