Re: Grub Loading.... Error 17

Bé, moltes gràcies a tots per la vostra paciència!

No ho he pogut solucionar, l'últim recurs que em queda és formatejar el disc dur, però no ho puc des del mateix portàtil, ja que se m'ha espatllat alhora també el CD-Rom (Calamity Man) ara he aconseguit treure el Disc dur del portàtil, i demà buscaré si trobo una connexió PCI a Ultra Ata, algú sap si existeix això, si és fàcil de fer?

Així amb aquesta connexió connectaré el HD del portàtil al meu PC de sobretaula, i ja estarà tot ràpidament fet.

De nou, moltes gràcies a tots, i sento ser tan pesat!