Grub Loading.... Error 17

Hola, què tal?
Em presento, em dic Joan, i aquests dies de mini-vacances per fi m'he decidit a testejar el tema linux, feia temps que volia provar-ho però sempre falta temps per lfer totes es coses que volem fer..

Bé, doncs provant el linux (Ubuntu) en el meu portàtil, em passa una cosa que m'ha fet espantar-me una mica, i no sé pas com solucionar-ho, us ho explico:

El meu portàtil, un hp, té un únic disc dur de 40Gb, vaig fer dues particions de 20 per al Windows i per a Linux, bé, tot instal.lat i tot funcionant correctament fins al dilluns que sense voler vaig esborrar la partició de linux, i al re-engegar-se, el grub em dóna l'error 17, em diu exactament:

GRUB Loading Stage 1.5
GRUB Loading, please wait....
Error 17

 I aquí se'm queda parat l'ordinador, només vull accedir-hi encara que sigui una vegada al HD al windows per fer còpia de seguretat, i formatejar i començar de nou, però no em reconeix ni los live-cd's que le pongo en el cd-rom, ni el disc d' instal.lació del windowsxp, el meu ordinador s'ha convertit en un bucle constant, i estic una mica acollonit, ja què en el portàtil tinc molta feina feta...

Moltes gràcies per tot, i si em voleu afegir al messenger: elmdwarfARROBAhotmail.com

Moltes gràcies!

--
JOAN MARTÍNEZ LÓPEZ
www.elm-media-tech.net