Re: testing vs stable...

El Dimecres 07 Desembre 2005 16:25, Pere Nubiola Radigales va escriure:
> I jo discrepo de tu.

Fum-li fort xD

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona