Re: dist-upgrade a sid i infern de dependències++

En/na rpb ha escrit:
> [...]
> Alguna altra acció que no sé/no entenc/no se'm acut/ no m'atreveixo? La
> veritat és que estic una mica despistat, utilitzo Debian des de fa més d'un
> any, vaig fer el salt a testing quasi des del principi però mai m'havia
> trobat amb percals com aquest...
> Una volteta per Debian.org m'ha permès veure que hi ha un cristo de tres
> parells de... amb aquest tema, sembla que la opció de no fer res i esperar és
> la més aconsellable... què esteu fent la resta de testings i unstables? o no
> us passa i sóc el gafe de la colla?  :,-(

xDDDD.
No et preocupis, ja et vaig comentar que aquests dies hi ha un conflicte
de dependències amb les llibreries arts, que suposo que é l'error que et
dona, pels missatges que em poses.
El millor que pots fer és esperar a que es resolgui d'aqui un parell de
dies i actualitzar la resta de paquets que ara no pots.

L'aptitude és un molt bon gestor de paquets, per mi és el millor (sense
flames, per favor...;-) ) tot i que com tu comentes la interfície no és
molt intuïtiva, que diguem. Si mires l'ajuda pitjant la tecla ?
començararàs a veure les coses una mica més clares.
Aquesta puntuació que comentes no és res més que una nova característica
de l'aptitude, un sistema de resolució automàtica de conflictes, que no
sempre proposa el més addient, però que com a mínim ho intenta.

Per cert, si t'hi fixes, no vol desinstal·lar el kde, sinó que aquests
paquets que vol desinstal·lar són paquets virtuals que no pot mantenir
instal·lats degut a que part de les seves dependències falten (arts...)

Ja estàs més a prop de la unstable, ara només et queda esperar a que es
resolguin aquests conflictes, suposo que no tardaran gaire...

Ja me comentaràs...

Pau Tallada.