Re: testing o unstable? (ERA: problemes amb k3b)

Per si et pot ajudar amb lo del chroot...

http://www.crazysquirrel.com/computing/debian/amd64.jspx

Jo ho he fet tal com diu aquí i funciona de cine, es pot fer el mateix amb un
mozilla firefox chrooted amb flash, el funcionament és totalment transparent
a l'usuari, si no t'ho diuen, ni saps que estàs fent servir un entorn chroot
per l'openoffice. L'única conya és que en realitat tens dues instalacions,
una corrent dins de l'altre, i s'han d'actualitzar per separat. Per la resta,
la pure64 va com un tiro.
Espero que et serveixi.

En quant a la sid, potser m'acabo actualitzant. Com es fa: posar els
repositoris a unstable, apt-get update apt-get dist-upgrade i apa?

Ricard