Re: no puc muntar CD's

En/na rpb ha escrit:
> A Dissabte 26 Novembre 2005 14:06, rpb va escriure:

> Doncs no ha funcionat... en principi, semblava que el rmmod descarregava el
> mòdul (sortia el missatge "Matat", molt expressiu...) però fent lsmod tornava
> a sortir allà, no hi ha hagut manera humana de treure'l (ni --force ni
> h*st**s), per això al crear un nou initrd la cosa seguia igual. La solució 2
> (compilar un nou nucli) ha funcionat, simplement eliminant completament
> ide-scsi (ni mòdul ni res). Inclús els munta automàticament, que ja sé que és
> una güindowsada, però en un sistema d'escriptori no crític fa molta gràcia.
> [...]
No entenc la problemàtica que puguis tenir amb els drivers ATI, però en
tot cas, et puc proposar una solució una mica més complexa, ja que veig
que hi entens una mica:

Prova a editar els scripts en bash que calculen els mòduls que s'han
d'incloure dins l'initrd. M'explic:
El que fan es filtrar la sortida d'lsmod i calculen els mòduls que
farien falta per muntar la partició root.
Si els edites i "misteriosament" desapareix el mòdul ide-scsi com a
necessari per a muntar la particio arrel, aleshores en executar-se i
crear l'initrd ja no el comptarà com a necessari i no el posarà.

Ja me contaràs!

Pau Tallada.