Re: problemes amb k3b

Hola rpb:

Això que dius és cert. Quan facis actualitzacions se't desinstal·laran
algunes aplicacions per culpa d'això.
Si et pot servir de consol, et puc dir que a l'ubuntu dapper (very and
very unstable) ja tinc el k3b i l'amarok.
Això vol dir que si no estan a Debian li falta poc...

Salut!!

En/na rpb ha escrit: