Re: Compilar kernel

En/na Ernest Adrogué ha escrit:
> El dijous 24/11/05, a les 19:36 (+0100), Pau Tallada Crespí va escriure:

> Be, no dic que no, pero fer un paquet nomes per instal.lar-lo
> una vegada, en un unic ordinador, crec que no val la pena...
> de totes maneres el make-kpkg fa segles que no el provo, pero
> abans recordo que havies d'editar no se quin Makefile, i tot
> el lio dels noms i les dependencies... ara potser ho han
> simplificat, no se.

Pel que fa a mi, simplement m'agrada que les coses funcionin soles:
Jo instal·lo el nucli i ell solet actualitza el grub i em prepara la
imatge initrd. I em posa els moduls on toca (si n'hi ha).
A més, així tb es desinstal·la sol i no em deixa brutor per no sé on (és
que són un maniàtic de l'ordre xD)

No sé, el fet de tenir-ho tot llistat a l'aptitude m'ajuda a saber més
que hi ha i que no, potser és una mania.

Ah, i no s'ha d'editar cap makefile, com a mínim jo no vaig haver de fer
res d'això.

> En fi, ja va be que es puguin fer les coses de 1.000 maneres
> diferents, com a minim aixi tenim tema per discutir quina es
> la millor, no? :)

Molt cert, la millor manera de millorar les coses és poder discutir
sobre les diferents alternatives. Quina llibertat d'elecció o quin
criteri tendriem si només coneixessim una cosa?
A més, no és per conèixer (patir) el Windows que valoram (disfrutam) la
Debian????