Re: Compilar kernel

En/na Ernest Adrogué ha escrit:
> El dimarts 22/11/05, a les 16:39 (+0100), Pau Tallada Crespí va escriure:

> Mes facil que fer aixo?
>
> make menuconfig
> make
> make modules_install
> cp arch/.../bzImage /boot/
> lilo
> reboot
>
> Ei, potser em deixo alguna cosa, pero jo sempre ho he fet
> aixi i crec que es la manera mes rapida... de llarg.

Ok, supos que seria discutible quin sistema seria més fàcil.
En el meu cas, simplement no ho havia fei mai de la manera tradicional,
i en tot cas, el que mes m'agrada del make-kpkg és que et genera paquets
de la Debian.
I això te permet integrar-ho tot en el millor sistema de gestió de
paquets que s'hagi implementat mai! ;D

Simplement per això, per la comoditat de tenir-ho tot integrat, a mi
m'agrada mes el make-kpkg.

Com a mínim podem triar, és un dels avantatges del sotfware lliure. :)