Re: privacitat

homens!!! no ho enteneu!!!

Els de Debian volen que aprengueu a configurar-vos l'spamassassin i un bon MTA
amb els corresponents filtres anti-UCE ben posats. És la manera que tenen de
dir-vos que us ho instal·leu

:-)

El Dimecres 23 Novembre 2005 21:34, Manel Martínez de Arcos va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona