Re: privacitat

Es va parlar fa un temps i jo que sé quina decisió es va prendre.
Hi ha algún "moderador" a la llista si es pot dir així que en tingui
alguna resposta??'

Saluts,
Jordi.

El 22/11/05, Manuel Souto Pico <m.soutopico@gmail.com> va escriure:

--
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.