Re: problemes amb k3b

> Si, ja ho he vist... surt una línia vermella a sota. La llàstima és que no
> he trobat
> massa enlloc instruccions de com usar-la. COm sol passar, t'has de buscar
> la vida i no
> és immediat.
>
> Per cert Lluís, records :-)
>
> Orestes.

En mode consola et fa una valoració numèrica ... amb Y/n/q i et va
preguntant ...

Per cert senyor, demà al migdia rodaré una estona per la diagonal a
l'alçada de la facultat d'econòmiques, vull dir que que si rodeu per allà
teniu la cerveseta pagada i potser fins i tot un exemplar, recent sortit
del forn, de la Xarnoppix-3.2 en DVD ( més Debian que mai ;-) ).

Vinga ...