Re: problemes amb k3b

> Nops! la "r" de davant dels paquets significa que estan "removed", o sia
> que no els tens.

Hummm, correcte. Es que sóc una mica novatillo...

> La cosa té pinta de cacau amb les dependències. Sol passar si fas servir
> unstable,

És testing, però suposo que el problema és el mateix...

> perquè els programes van entrant mica en mica al repositori i
> pot ser que entri un paquet però no les seves dependències. A vegades
> esperant uns dies es soluciona, i si triga molt pots mirar què passa en
> una web que ara mateix no recordo però segur que algú altre si.

OK, algú se'n recorda?

> Has provat de fer "apt-get -f install" a veure si et soluciona el problema?

No m'atreveixo, crec recordar que un cop ho vaig provar i vaig tenir un cacau
considerable. És segura aquesta operació?

> També és útil a vegades usar aptitude, perquè és una mica complex al
> principi però quan t'hi acostumes et dóna molta informació sobre els
> errors de dependències i és molt més difícil deixar el sistema trencat.

Doncs a provar toquen. De fet, apart de k3b m'he quedat sense un munt de coses
en el upgrade a kde4,que m'agradaria recuperar...

Gràcies

Ricard