Re: Ha petat un disc dur

Suposo que toca fer propaganda del RAID1 o 5 ^___^ La de moments de pànic que
m'ha estalviat, hectòmetres cúbics de suor freda :-)

Animo a tothom a posar-se un soft-raid1(mínim), us asseguro que, només amb les
hores de son, val la pena. I consti, no tinc accions de cap fabricant de
discs durs :-)

I pels que tingueu algun caleró de més, venen unes targes SATA o ATA paral·lel
que, per uns 60€, us fan RAID1 per hardware.

Perquè en el fons, qualsevol component d'un ordinador és substituible. Però
els continguts d'un disc dur no :-(

El Dimarts 22 Novembre 2005 17:44, Robert Vall Mas [EliziR] va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona