Re: problemes amb k3b

En/na rpb ha escrit:
> [...]
>        Depén: libarts1 (>= 1.3.2) però no serà instal·lat
>        Depén: libqt3c102-mt (>= 3:3.3.3) però no serà instal·lat
>
> però si faig dpkg -l nomFitxer tinc:
>
> rc  k3blibs        0.11.20-2      The KDE cd burning application library
> rc  kdelibs4       3.3.2-6.1      KDE core libraries
> rc  libarts1       1.3.2-3        aRts Sound system
> rc  libqt3c102-mt  3.3.4-3        Qt GUI Library (Threaded runtime version)
>
> o sigui que tinc el què cal, però no s'instala. Algú sap perquè em passa això?
> Es pot solucionar d'alguna manera (reinstalant aplicacions...)

Nops! la "r" de davant dels paquets significa que estan "removed", o sia
que no els tens.

La cosa té pinta de cacau amb les dependències. Sol passar si fas servir
unstable, perquè els programes van entrant mica en mica al repositori i
pot ser que entri un paquet però no les seves dependències. A vegades
esperant uns dies es soluciona, i si triga molt pots mirar què passa en
una web que ara mateix no recordo però segur que algú altre si.

Has provat de fer "apt-get -f install" a veure si et soluciona el problema?

També és útil a vegades usar aptitude, perquè és una mica complex al
principi però quan t'hi acostumes et dóna molta informació sobre els
errors de dependències i és molt més difícil deixar el sistema trencat.

Orestes.