no puc muntar CD's

Tinc una pure64, on no puc muntar cd's a no ser que els tingui insertats al
arrencar, moment en que es munten automàticament. Ho he intentat de totes les
maneres possibles, com podeu veure en l'fstab:

OPCIONS PROVADES:
#/dev/scd0      /media/cdrom0   iso9660 ro,user,noauto  0       0
#/dev/hdc       /media/cdrom0   iso9660 ro,user,noauto  0       0
/dev/hdc        /media/cdrom0   auto    user,pamconsole,exec,noauto,managed
0       0 (aquesta funciona a la Fedora4 d'un portàtil)
#/dev/scd1      /media/cdrom1   iso9660 ro,user,noauto  0       0
#/dev/hdd       /media/cdrom1   iso9660 ro,user,noauto  0       0
/dev/hdd        /media/cdrom1   auto    user,pamconsole,exec,noauto,managed

També he provat tot el que sé de mount:

# mount /media/cdrom0
mount: you must specify the filesystem type
# mount /media/cdrom1
mount: you must specify the filesystem type
# mount -t iso9660 /dev/hdd /media/cdrom0
mount: special device /dev/hdd does not exist
# mount -t iso9660 /dev/hdd /media/cdrom1
mount: special device /dev/hdd does not exist
# mount -t iso9660 /dev/hdc /media/cdrom1
mount: special device /dev/hdc does not exist
# mount -t iso9660 /dev/hdc /media/cdrom0
mount: special device /dev/hdc does not exist
# mount -t iso9660 /dev/scd0 /media/cdrom0
mount: block device /dev/scd0 is write-protected, mounting read-only
mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/scd0,
       missing codepage or other error
# mount -t iso9660 /dev/scd1 /media/cdrom1
mount: block device /dev/scd1 is write-protected, mounting read-only
mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/scd1,
       missing codepage or other error

dmesg dona:

hda: ST340823A, ATA DISK drive
hdc: _NEC DVD_RW ND-3520A, ATAPI CD/DVD-ROM drive
ide-scsi is deprecated for cd burning! Use ide-cd and give dev=/dev/hdX as
device

El mòdul ide-cd el tinc instalat, el ide-scsi no surt al modconf. Sospito que
deu venir dins el kernel (precompilat Debian 2.6.12-1-amd64-k8)
A k3b sortien com unitats scsi.

 Ja dic que si està inserit a l'arrencada, es munta, o sigui que hi ha d'haver
alguna manera de fer-ho, però a mi se m'han acabat les idees i quasi la
paciència, qualsevol indicació serà molt ben rebuda.

Ricard