Re: Disket d'arrencada.

> Hola a tothom...
> He estat buscant informació a la xarxa sobre com muntar un floppy
> d'arrencada del sistema amb el GRUB.
>
> He provat la utilitat /sbin/grub-floppy i no acaba de funcionar.
> (Em dona errors al llegir el disket ... no ho veig clar)
>
> AIXÍ QUE HE continuat buscant ----
> He seguit un tutorial que explica com fer-ho a mà i l'experiència ha estat
> positiva, tot i que una part no m'ha funcionat.
> (Finalment sí; ha funcionat fent servir un fitxer menu.lst, però
> m'agradaria
> [...]

Bones ...

Jo diria que /dev/hdb7 indica la presència possible de dos discs durs i
llavors potser enlloc de root (hd0,6) et caldria root (hd1,6), per provar
pots emprar la completació desde la línia de comandes del GRUB, escrius
root (hd   i a base de cops de tabulador t'hauria de mostrar les
possibilitats.

A la secció receptari de l'espai de la Xarnoppix i tenia una recepteta on
s'explicava però hores d'ara l'espai està caigut ... i és que allà on fot
les grapes telefònica no es salva ningú  :(

Vinga ...