Re: problemes de teclat amb breezy

Hola gent,

Estic d'acord amb en Francesc. A mi em va passar el matix. Vaig estar
com tres dies intentant de canviar el teclat, però no vaig conseguir
que passés de l'anglès! Veient que no me'n sortia, vaig deixar-ho
estar (sóc nou en això del Linux!). Però miraculosament, un dia ho
vaig tornar a provar i ja funcionava. No em pregunteu què vaig fer
entremig, però efectivament vaig fer alguns upgrades i de segur vaig
desinstalar i tornar a instal·lar coses, perquè estava "trastejant" el
sistema.

Ànims i sort, però crec que la solució d'en Francesc és la òptima!