problemes amb k3b

Tinc una Debian etch pure64 amb kernel 2.6.12. Des de que vaig actualitzar el
kernel, k3b no em funciona pels cdrom (els problemes estan amb cdrecord,
crec) en canvi si que puc gravar dvd (growisofs funciona). A algú més li
passa? He provat lo de canviar permisos, incloure l'usuari al grup cdrom,
arrencar com root, i res. Gcombust tampoc pita, es queixa de que no pot
utilitzar cdrecord. En el missatge de queixa diu que cdrecord te problemes
amb nuclis superiors al 2.5 i que utilitzi 2.4 o Solaris (???). La cosa és
que em funcionava bé amb l'anterior kernel, crec que era el 2.6.8.

Per altra banda, veig que les unitats òptiques estan com scsi en el k3b
(dev/scd0 i dev/scd1) però no en l'fstab (/dev/hdc i /dev/hdd).

Lo millor és que intenta gravar la imatge iso d'un cd mitjançant growisofs, i
surt del procés dient que:

:-( /dev/scd0: media is not recognized as recordable DVD: 9

Fantàstic! si això ja ho sé!

No entenc res. Algú té notícia d'aquests problemes? tot el que trobo a Sant
google està desfassat, i parla de no sé quins problemes amb el 2.6.8
teòricament ja arreglats...

Ajudeu-me, o hauré d'engegar l'xp que tinc per jugar i utilitzar l'alcohol o
el nero!!!

Ricard