Re: Sylpheed o Icewm ??

El divendres  1/01/99, a les 04:49 (+0100), ccn va escriure:

> Apt-get install les fonts-transcoded,reiniciar... i ja està !
>
> Em podrieu explicar això de les fonts ? pq no ha calgut indicar quines havia de fer servir ?

Segurament s'ha arreglat de pura casualitat: en instal·lar els
fonts-*-transcoded ha canviat l'ordre de les fonts que tenies al
XF86Config... potser m'equivoco, però. De fet aquests paquets no
els necessites.

El tema de les fonts és bastant complicat, cada programa ho fa
a la seva manera. Els programes antics com el Sylpheed o l'Icewm
(estic suposant) agafen les fonts del servidor X, llavors la
configuració que importa és l'ordre de les fonts que tinguis al
XF86Config.

Els programes més moderns utilitzen el fontconfig que es
configura en el fitxer /etc/fonts/local.conf. El Gnome i KDE em
temo que tenen el seu propi sistema a part.

--
ernest

	"All the people look well in the dark."
		—The Velvet Underground