Re: Sylpheed o Icewm ??

En/na ccn ha escrit:

Hola a tothom .....
JA se q el títol es estrany però ara us ho explico..
Tinc un portatil PII amb Sarge, sylpheed, Icewm, mozilla i altres...
Quan he instal.lat Sylpheed les fonts on hi posa el titol de les carpetes i l'assumpte dels misstages en la vista general es minuscula, creia q seria cosa de sylpheed pero no he trobat i me n'he recordat q tb em passa en 1 eina de configuracio de icewm... algu sap com arreglar aquests 2 detalls ??

Amb aquest missatge tb provo la llista Gracies per endavant

has provat a instal·lar els paquets xfonts-75dpi o xfonts-100dpi ????
a mi em passaba amb el xmms i el amsn

--
                                 ////
                                (@ @)