Re: Targetes de xarxa i LILO

Has provat d'arrencar amb un CD-Live (Knoppix o Càtix per exemple) amb les
dues targes posades?

Si això funcionés aleshores pots reinstal·lar el LILO o el GRUB al disc
dur i provar a veure si arrenca. Sembla un problema del LILO, que es deu
fer un embolic a l'hora de localitzar el kernel amb l'ajut de la nova
BIOS.

Quant al segon problema no et puc dir massa cosa. No l'he acabat
d'entendre. Tampoc no dónes detalls de si aquests elements són USB o no.
Si fos el primer cas, podria indicar alguna mala configuració del
subsistema USB. I com que es tracta de perifèrics, tots aquests problemes
poden estar relacionats amb el nucli. És "de sèrie" o l'has compilat tu?

Orestes.