Re: Amb quina IP em connecto?

El jue, 10-11-2005 a las 19:04 +0100, Pau Capdevila escribió:
> El router té dues IPs, la que t'assigna el proveidor i la interna, que
> interconnecta amb la xarxa local.
>
> Des de qualsevol màquina de la xarxa en principi només cal informació de la IP
> interna del router. L'externa és indiferent a les màquines locals i per tant
> no s'emmagatzema en cap lloc.
>
> El router potser suporta SNMP per preguntar-li-ho (olé! els pronoms
> febles!) ;)

I en cas que el teu router no tingui SNMP, tindries que accedir a alguna
plana que et torni la teva ip (hi han planes web que únicament mostren
la teva ip pública, en format text pla, i pots usar aquesta informació
en un script, per exemple).

Si no trobes cap d'aquestes planes web envia un correu, l'altre dia vaig
veure un llistat però no sé on :-|.

Sort!