Re: Amb quina IP em connecto?

Hola,

El router té dues IPs, la que t'assigna el proveidor i la interna, que
interconnecta amb la xarxa local.

Des de qualsevol màquina de la xarxa en principi només cal informació de la IP
interna del router. L'externa és indiferent a les màquines locals i per tant
no s'emmagatzema en cap lloc.

El router potser suporta SNMP per preguntar-li-ho (olé! els pronoms
febles!) ;)

Per què ho vols? Posa'ns en situació, per favor...

Pau

A Thursday 10 November 2005 17:31, Xarx va escriure: