Re: Testing, k3b i hotplug

Hola,

Deu ser que se t'actualitza l'udev (que a partir d'ara porta la funcionalitat
del hotplug i que requereix kernels a partir del 2.6.12 o més, no recordo).

I el k3b es veu afectat per aquest conflicte de dependències.

Posat el kernel més nou que trobis i acutalitza. Després reinstal·lat el k3b.

És una hipòtesi. Fa temps que vaig deixar de fer servir testing.

Salutacions,

Pau

A Thursday 10 November 2005 15:14, Joan Tur va escriure: