Re: editors de menus

Com a paquet .deb el trobaràs als repositoris d'Ubuntu.
Jo també tinc una Etch, i tot i que ho he provat, no l'he pogut ni instal·lar.
Pot ser compilant les fonts et vagi bé.
Si ho proves, ja ens diràs el resultat.
Salutacions.

En/na rpb ha escrit:

Una de les pegues que hi trobava a Gnome, era la manca d'un editor de menus en condicions (sense haver de ser un expert en XML). Vaig trobar per una Fedora que tinc al portàtil, un programa anomenat smeg, que actualment es diu alacarte, molt útil i senzill. Però no trobo paquet en la meva versió de Debian (etch-pure 64). Sabeu si altres versions el tenen?

Ricard