Fwd: Problemes amb qemu i vmware

---------- Forwarded message ----------
From: SuRGeN <ompamo@gmail.com>
Date: 28/10/2005 02:31
Subject: Re: Problemes amb qemu i vmware
To: "orestes@tsc.upc.edu" <orestes@tsc.upc.edu>

La versio del compilador que tinc es la 4.0.3, i el kernel també el
tinc compilat amb aquesta versió, com puc fer per compilar amb la
versió que tu em dius? a part d'això el kernel també hauré de
compilar-lo altra vegada amb el 2.95 perque funcioni el modul no? si
es que funciona... a tu nomès t'ha funcionat amb ell kernel que
comentes?

Gràcies

El 27/10/05, orestes@tsc.upc.edu <orestes@tsc.upc.edu> va escriure: