Problemes amb qemu i vmware

He estat probant, més que res per curiositat soft d'emulacio en la
meva debian. Primer vaig intentar amb el vmware, i he aconseguit que
funcioni, pero sese xarxa, si activo la xarxa, em falla al compilar
els moduls vmnet, i em deixa el sistema xungo, no puc executar
l'ifconfig, i he de reiniciar l'ordinador al parar-lo, ja que es queda
enganxat desconfigurant els intrefaces de xarxa.

En canvi el qemu si que l'he aconseguit de fer anar, al menys la
xarxa, el modul kqemu, el puc carrgar, pero no sé si la versio que
vaig obtenir per apt-get el fa sevir, ja que jo el modul l'he compilat
amb les sources de la versio 0.7.2 i la que instal.la l'apt és la
0.7.0.

La meva pregunta és si algú coneix algun mètode per fer servir ambl
vmware el bridge ethernet que he creat per al qemu.