Re: Nou llistaire

Jo he provat Ubuntu després de estar acostumat a gastar la Debian i tot i que
diuen què és mes fàcil de configurar que aquesta no ho va ser per mi i vaig
haver d'anar a mirar a llocs especifics on se'n parlava.(No em van servir els
humils coneiximents de Debian, per exemple amb Alsa el alsaconf no existeix
als repositoris i la configuració de la tarja de so és diferent doncs,entre
altres coses què ara no recorde i què em van marejar prou).
Pense què el millor què es pot fer en aquest cas es anar on es tracte la
Ubuntu especificament encara què de mode general aquesta llista també et
serveix.

PD. Al final em vaig tornar a passar al Debian de sempre per què havent Debian
per què un altre Debian pero mes raro i què no és ni carn ni peix?.