Ho tinc apunt !!!

Hola,

M'acabe d'instal·lar el mòdul ndiswrapper per al meu encenedor
Wireless per USB.

M'he apt-getejat el paquet del mòdul, l'he fet anar amb:

'ndiswrapper -i /media/cdrom0/drivers/noseque.inf'

el 'ndiswrapper -l' m'ho llista tot bé

he fet el 'modprobe ndiswrapper' i no m'ha tret cap eixida
(correcte!)

he fet 'lsmod | grep ndiswrapper' i m'ix instal·lat:

ndiswrapper           119348  0
usbcore               104164  5 ndiswrapper,usbhid,ohci_hcd

amb l'iwconfig em diu que tinc qualitat 100/100 i que hi ha
força d'enllaç. L'applet del Gnome també funciona bé i em diu
que 100% i les quatre "ratlletes" blaves estan ahí ...

.. però això no tira ni cap arrere ...

faig 'ifup wlan0' ... i no connecta.

Cal dir que tinc un router inalàmbric que té protecció MAC i a
més demana una contrassenya d'aquestes hexadecimals ...

On caldria posar aquesta informació (el password) perquè connecte?

És possible que siga degut a açò (a la protecció, vull dir) ?!?

Moltes gràcies,

Pau.