Re: conexio a internet perduda

I/o problema de DNS?
Repassa /etc/resolv.conf

Salut.

En/na orestes@tsc.upc.edu ha escrit:
Això té pinta que l'adreça del gateway està malament (hauria de ser la del
router ADSL, suposant que tinguis router).

Quina sortida dóna l'ordre "route -n"?

Orestes.

Treballo amb una Ubuntu i l'altre dia necessitava configurar un Punt
d'accés
WIFI (AP). Per configurar l'AP vaig haver de canviar la IP de la maquina i
la subxarxa. Un cop configurat vaig desendollar l'AP i vaig tornar a donar
la IP de la maqina que tenia abans i la subxarxa corresponent. Ara ve lo
curiós del cas, un cop reconfigurat em veu la xarxa de casa però no te
sortida a internet. Algu em podria donar un cop de mà o sap perquè es
possible això?, jo ja ho he provat tot, configurarlo a mà, amb el centre
de
contol,...
Moltes gràcies