Re: speedtouch 330

Hola Ferriol:

Fa poc temps vaig estar trencant-me les banyes intentant instal·lar un
speedtouch 510 (ethernet) en la meva Ubuntu.
Resultava que tenint-ho tot correctament configurat, no es podia navegar.
Al final vaig descobrir que era un problema del nucli 2.6
(http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=5690) que no resolvia
correctament les dns.
Tan sols he hagut d'instal·lar una versió més moderna de la distribució
Ubuntu i ja està, a funcionar.

Et passo, però, alguns enllaços on pots trobar informació de la
instal·lació del mòdem que dius, enllaços que vaig trobar durant la
cerca d'informació per instal·lar el meu. Espero t'ajudin:
http://www.linux-usb.org/SpeedTouch/index.html

També pots mirar aquí:
http://www.ubuntuforums.org/search.php?searchid=1888978
http://www.google.es/search?q=speedtouch%2Bdebian

Que sàpigues també que hi ha també un paquet debian per al mòdem que
dius:  apt-cache search speedtouch

Sort!!

En/na Ferriol ha escrit: