speedtouch 330

Bones gent,

Estic intentant instal·lar una modem usb adsl a una debian sid i no me'n surto. He mirat i remirat pels mons però no veig massa com fer-ho. Veig que si tingués ip dinàmic seria més fàcil està prou documentat però resulta que aquest isp quan es ip fixa no fa servir PPPoE sinó que fa servir rfc1483 (ipoa he vist per algun lloc). Estic aprenent molt... però l'adsl segueix sense funcionar.
Si em podeu passar algun enllaç útil o experiència us ho agrairé...

Ja que hi som, començo a pensar en comprar un router i estalviar-me mal de caps... però és algun inconvenient fer anar el modem ? Ja hi ha un switch i no cal un router per fer de hub. I tenir un ordinador engegat no és problema, perquè ja n'hi un ara. Quin problema més pot tenir un modem usb, a banda de ser complicadet d'instal·la a l'aimada debian ?

Salut i amor !