Re: OK - Kernel nou ?

En/na Josep Molero i Puig ha escrit:
> [...]
> anat passant i me n'he ensortit força, diria jo.
> He fet un
>
> - make O=/usr/src/output menuconfig
> - make O=/usr/src/output
> - make O=/usr/src/output modules_install
> - mkrdinit -o /boot/initdr.img-2.6.13.2
>
> Finalment he copiat :
> a) la imatge generada bzImage a /boot/vmlinuz-2.6.13.2
> b) el fitxer System.map a /boot/System.map-2.6.13.2
>
> La imatge generada és més gran que la que tenia en la instal·lació
> descarregada de la distribució de Debian (2.4.7-2-386)
> Tot i que em sembla durant el make menuconfig hi he tret coses que "podia"

Les imatges de Debian acostumen a tenir-ho gairebé tot compilat com a
mòdul; és per això que per poc que posis al kernel, gairebé sempre ocupa
més.

> Bé ... Tot força bé, engega més ràpid (diria jo).
>
> Però em dona errors  :
>
> a) psmouse no carregat (va tan ràpid que no sé ben bé que diu)
> A més, el ratolí és mou un xic més esvalotat (res important)

Si vols veure els missatges d'arrencada, fes "dmesg |more" en un
terminal, o bé mira (com a root) dins /var/log/ els diversos logs del
sistema.

> b) em sembla que no carrega res de xarxa o TCP/IP o similar, ja que no
> accedeixo a la LAN.
>
> c) el só no va (/dev/dsp dirigit a null)

El so pot arribar a ser un tema complicat, segons com. Saps quin mòdul
usa el kernel de debian? això dóna pistes sobre el que has de compilar...
D'altra banda hi ha els drivers d'ALSA i els antics de OSS, que gairebé
no s'han d'usar perquè ALSA els pot emular.
Hauràs d'investigar una mica més.