OK - Kernel nou ?

Bé... Gràcies a tots (de moment) !!!!

He estat llegint i rellegint els vostres eMAILS i les ressenyes que m'heu
anat passant i me n'he ensortit força, diria jo.
He fet un

- make O=/usr/src/output menuconfig
- make O=/usr/src/output
- make O=/usr/src/output modules_install
- mkrdinit -o /boot/initdr.img-2.6.13.2

Finalment he copiat :
a) la imatge generada bzImage a /boot/vmlinuz-2.6.13.2
b) el fitxer System.map a /boot/System.map-2.6.13.2

La imatge generada és més gran que la que tenia en la instal·lació
descarregada de la distribució de Debian (2.4.7-2-386)
Tot i que em sembla durant el make menuconfig hi he tret coses que "podia"
treure.

Bé ... Tot força bé, engega més ràpid (diria jo).

Però em dona errors  :

a) psmouse no carregat (va tan ràpid que no sé ben bé que diu)
A més, el ratolí és mou un xic més esvalotat (res important)

b) em sembla que no carrega res de xarxa o TCP/IP o similar, ja que no
accedeixo a la LAN.

c) el só no va (/dev/dsp dirigit a null)

Suposo que es tractarà de revisar el menuconfig.
Miraré de veure millor quins errors veig quan engega.

Algun suggeriment ?

Per lo altre ... tot sembla que força bé o molt bé !!!

Gràcies a tots ...

Josep Molero i Puig
josep.molero@sp.procap.com

Departament d'Informàtica