Re: Patching un Kernel

Home, si el patch és el de www.kernel.org, obviament no el necesistes, doncs
aquest "pegat" serveix per pujar de la versió anterior a la 2.6.13.2 a la
2.6.13.2.

Si no és que realment necessites "pegats" no t'hi matis, acabaràs mig
sicòpata.

El Divendres 30 Setembre 2005 11:00, Josep Molero i Puig va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona