Patching un Kernel

Hola novament...

Estava a punt de passar un pathc que he descarregat.

Ara per ara tinc els sources del kernel-2.6.13.2 (linux-2.6.13.2.tar.bz2) i
un patch (patch-2.6.13.2.bz2).

La pregunta és :

El número de versió del patch que tinc què vol dir realment,
Que és un patch per actualitzar altres versions del kernel 2.6 a la 2.6.13.2
??
Si és així, segurament no em cal passar aquest patch, ja que els sources del
kernel que he descarregat ja corresponen a la versió 2.6.13.2.

Segurament, passar-lo no faria cap mal, perquè pel que acabo de llegir en el
man:patch, aquest programa busca uns fitxers en els sources originals i els
substitueix per la versió que incorpora el fitxer del patch.

Però vaja... m'estimo més preguntar.

PEP